KAKO JE EUROSONG POMOĆU TWITTERA ZA NEDELJU DANA OSTVARIO UTICAJ OD MILIJARDU KORISNIKA?
Na pomenutom nalogu se tvitovalo iz minuta u minut, nekada čak iz sekunde u sekund. Pratioci su masovno reagovali na objave, komentarisali, navijali, šerovali, a pre svega učestvovali stvaranju jedne velike twitter kampanje za Eurosong 2021.
Na Eurovision Song Contest kanalu je zvanično postavljeno 403 objava, dok je na istom tom profilu šest puta aktivniji bio admin tim francuskog Eurosong Twitter tima, koji je komentarisao i retvitovao ukupno 2.400 različitih informacija, ali sa znatno manjim ukupnim uticajem u odnosu na globalni profil.
Kada je u pitanju sentiment ukupnog mnjenja, prednjačio je pozitivan (22,4%), u odnosu na negativan (svega 9%). Istovremeno, pozitivne emocije, kao što su zadovoljstvo i simpatije (59%) su preovladale nad negativnim (bes i tuga – ukupno 39%).
U prethodnih sedam dana se na ovom profilu u najvećoj meri se objavljivala tekstualna forma tvitova, ali su tviteraši u najintezivnije reagovali na foto-sadržaje, tj. čak 75 odsto reakcija je evidentirano ispod fotografija, dok su fanovi najmanje pažnje obraćali na tekst, naročito ukoliko je sadržao više od jedne rečenice.